úterý 6. května 2014

Projasňující pudr od Yves Rocher

Krásné úterní ráno,

Omlouvám se, že jsem teď poslední dny zanedbávala blog, ale strávila jsem prodloužený víkend ve Vídni, takže se v brzké době můžete těšit na mé nové kosmetické úlovky :)
Jinak dnes jsem se rozhodla vám ukázat novinku od Yves Rocher a to projasňující pudr.
Tento pudr jsem si koupila tak cca před měsícem, kdy byl nově na trhu. Spolu s ním je v nové řadě i rozjasňující make-up a projasňující opravná tužka. Pudr má vyhlazovat vrásky, zakrývat známky únavy a rozjasnit pleť. Obsahuje šípkový olej obohacený o esenciální mastné kyseliny, které posilují přirozenou bílkovinnou bariéru pleti.

Nejdříve musím velmi ocenit odstíny pudru. Yves Rocher totiž myslel i na bledulky a nejsvětlejší odstín Beige 100 tres clair, je opravdu světlý, takže pokud máte velmi světlou pleť nemusíte se bát, že byste nenašli odstín. V nabídce jsou dále 3 odstíny a to Beige 200 clair, Beige 300 medium a Beige 400 mat.



Pudr je ve zlatém balení, s velkým zrcátkem a s malým štětečkem. Krabička má tu nevýhodu, že je lesklá, takže jsou na ni vidět otisky prstů (já se ji před focením snažila řádně vyleštit) a občas se mi i hůř otevírá, ale nic hrozného. Přiložený štěteček je jemný a pokud nosíte pudr v kabelce, tak na přepudrování slouží dobře. Já osobně na nanášení pudru raději používám klasické velké štětce. Tady mám, ale problém, že na domácí používání je pudr prostě malý a to je škoda. Protože musím říct, že pudr na pleti se mi velmi líbí. Stačí ho lehce nanést a krásně splyne s pletí. Přijde mi, že i pleť trochu opravdu projasní, ale to je spíše můj pocit. Rozjasňovač to samozřejmě není. Plus je i výdrž páč mi na pleti vydrží celý den, aniž bych pleť musela přepudrovat. Ale je pravda, že nemám mastnou pleť, takže netuším, jaká je výdrž pudru na mastné pleti.



Odstín: Beige 100 tres claire

Složení pudru

Pudr má navíc jemnou parfemaci, která mi vyhovuje. Cena pudru je 540,-Kč, ale pokud vlastníte kartičku od Yves Rocher, tak vám domů každý měsíc chodí letáček se kterým získáte slevy a dárečky. Většinou je na něm sleva 40 % na dekorativní kosmetiku, takže pak se dostanete na pěkných 320,-Kč.

Osobně jsem s pudrem spokojená, jen bych uvítala, kdyby tenhle pudr začali vyrábět i třeba v sypké verzi a tento by byl jen jako varianta na nošení v kabelce.

Už jste vyzkoušeli některou novinku z této řady? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat