pátek 9. května 2014

Kosmetické úlovky z Vídně

Krásný pátek všem,

slibovala jsem, že vám ukážu, co jsem si přivezla z Vídně, takže se jde na to. Hrozně moc jsem toužila po máslech na rty od Labella, takže jsem ukořistila hned 2. Vanilkový a malinový, chtěla jsem i karamelový, ale ten bohužel neměli a to jsem byla jak v DM, tak i v Bipa - drogerie, která je ve Vídni na každém rohu. Nicméně z nich mám velkou radost. Vanilkový se krásně rozvoní, až ho nanesu na rty, v kalíšku jinak moc výrazný není. Na rtech je příjemný a hezky hydratuje, používám ho před spaním. Další balzám, co jsem si koupila je Baby lips od Maybelline a to Peach. Zaujala mě tahle broskvová vůně, jelikož jsem ještě nikdy balzám na rty s touto vůni neměla.

V dm jsem také objevila nové deodoranty a to s krásnou malinovou vůní. Na léto ideální. A nejvíce mě překvapilo, že je bez hliníkových solí, takže paráda a za mě velké +.

Poslední je sprchový gel Červánky s pupalkovým olejem, který příjemně sladce voní a obličejová maska z limitované kolekce. Tyhle DMkové masky ráda zkouším, takže jsem zvědavá jaká bude tahle.


Ale co mě zaujalo je máslo na rty s pomerančovou vůní od Balei. Balením se velmi podobá těm od Labella. Já jsem si ho však nepořizovala, páč mě moc nelákala vůně pomeranče na rtech. Každopádně jsem zvědavá, zda se objeví i u nás v DM a jestli budou i někdy do budoucna jiné vůně.


Jinak byla také k vidění kolekce Brasil od Essence, ze které mě teda nic nezaujalo. U nás jsem ji, ale ještě nezahlédla.


Každopádně by teď v květnu měla být u nás k dostání kolekce Beach cruises.


Ať vám uteče poslední pracovní den v tomto týdnu a dejte mi určitě vědět, jestli jste, už nějaký produkt zahlédli u nás :)



Žádné komentáře:

Okomentovat