úterý 20. května 2014

CC krém od Sephory

Krásné úterní ráno

se CC krémy se teď u nás roztrhl pytel a jelikož jsem vyznavačka lehkých make-upů, tak jsem si jeden musela pořídit. Prvně jsem přemýšlela o CC od Bourjois, ale pak mě více zaujal ten od Sephory, jelikož se nabízí ve více odstínech a navíc má SPF 30, což je na léto parádní :)


Prodává se v 6 odstínech a na fotce můžete vidět ten nejsvětlejší a to č. 14 Clair Light. Obsah je 35ml a tento CC slibuje sjednocení pleti, rozjasnění a zároveň i péči.

Já ho používám, až po nanesení hydratačního krému i když reklamy říkají, že to není potřeba a výrobek vám tak ušetří čas. Můj názor však je, že CC nebo i BB nemůže nahradit péči klasického krému. Bavila jsem se o tom i s mojí paní kosmetičkou, když k nám přišly BB krémy, která mi to potvrdila.


Odstín vypadá na první pohled tmavší, ale na další fotce můžete vidět, že ho krásně rozetřete do ztracena.




CC má velmi lehkou texturu a dobře se nanáší. Pokud si vyberete správný odstín pro vaší pleť, tak na vás CC bude vypadat velmi přirozeně a neudělá vám masku. Krytí je o to samozřejmě slabší, ale s tím se musí u CC počítat. Osobně si myslím, že je lepší mít lehký make-up a případné nedostatky raději maskovat korektorem. Jinak se pak stává, že na pleti vytvoříte již zmiňovanou masku a na případné chybky i více upozorníte. Jinak výdrž je po přepudrování celodenní.

Za mě má tohle CC plný počet hvězdiček. Příznivá je celkem i jeho cena, stojí 490,-Kč, ale jelikož má Sephora často akce a slevy, tak jsem ho kupovala se 40% slevou, kterou jste dostali, když jste přinesli svůj starý produkt a koupili si nový produkt stejného druhu. Po slevě pak stál necelých 300,-Kč. Což si myslím, že je za takový produkt, už opravdu hezká cena :)

Jaké máte vy zkušenosti s CC nebo BB krémy? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat