středa 14. května 2014

Atoderm Nutritive od Biodermy

Krásné středeční ráno,

dnes tu mám pro vás jeden skvělý krém od Biodermy. Bioderma patří mezi mé nejoblíbenější značky v lékarně. A tento krém jsem si zakoupila už podruhé. Dokonce v lednu byl za akční cenu 99,- Kč.



Atoderm Nutritive je vyživující krém na suchou až velmi suchou pleť a zároveň i na citlivou. Já si ho kupuji v zimě, jelikož v tomto období se mi na obličeji dělají suchá místa a krém, který běžně používám na tohle nestačí. Zároveň je, ale tento krém opravdu hodně vyživující, takže když vyřeší problém, tak už ho nanáším jen 2-3 dny. Nicméně ho za zimu nikdy nestačím spotřebovat a trvanlivost má pouze 6 měsíců. Začala jsem si ho proto mazat na ruce, jelikož je mám hodně, ale hodně vysušené a mažu si je po každém umytí rukou. Tenhle krém si mažu vždy před spaním a musím říct, že i na ruce funguje dobře! Jsou po něm hezky vláčné a vyživené a po namazání, ale  nejsou "upatlané" abyste pak nemohli na nic sáhnout.

Závěrem tento krém určitě doporučuji kor jestli máte jako já smíšenou pleť a v zimě se vám zdá suchá, ale bojíte se používat výživnější krém po celou dobu, aby se vám pleť nezačala více mastit.

Dejte mi určitě vědět, jestli máte s tímto krémem zkušenosti :))




Žádné komentáře:

Okomentovat