pondělí 12. května 2014

Color Whisper od Maybelline

Krásný pondělní večer,

dnes se s vámi chci podělit o můj nečekaný objev v drogerii, který se týká rtěnko-balzámu od Maybelline. Nečekaný je proto, že jsem koupi vůbec neplánovala a jen tak jsem se šla "projít" do DMka a podívat se, co tam mají. No a i když je už Color Whisper na trhu nějakou tu dobu, tak se mi zalíbila, až teď.


 Líbil se mi odstín 620 Bare To Be Bold, který je nude (mám teď nějaké nude období :))


Rtěnky z této řady jsou transparentní, nečekejte tak krytí. Mají gelovou strukturu, ale ta je právě velmi příjemná na rtech a krásně rty hydratuje. Na rtech se tak chová spíše jako balzám. Ono ji vlastně tak i nejspíš budete používat, jelikož na rtech moc dlouho nevydrží.


 A teď to co se mi na ni líbí nejvíce je vůně. Voní krásně jako cukrová vata a přiznávám se, že tohle bylo proč jsem si ji koupila :) Obecně mám problém, že nesnesu na rtech moc lesků a nebo rtěnek kvůli jejich parfemaci. Takže si vždy produkt "očichám", jestli mi na rtech bude vyhovovat....a musím tedy podotknout, že často se mi to stává u produktů z drogerie než u těch nakoupených z parfumerie.

620 je opravdu světlounká, takže se mi jí nedařilo moct zachytit

Zkoušely jste, už tuto průhlednou rtěnku? Případně máte své oblíbené odstíny, které byste doporučily? :)

1 komentář: