sobota 17. května 2014

Yes to Cucumbers

Krásné sobotní ráno,

omlouvám se předem, že v následující dobu nebudu přispívat na blog moc často, vzhledem k blížicímu se zkouškového. Nicméně už delší dobu si pro vás připravuji recenzi na šampon a kondicionér od firmy Yes to, která se pyšní přírodními produkty. Jejich produkty neobsahují parabeny, ftaláty, petroleum a SLS.



Šampon Yes to Cucumbers je na barvené vlasy a jak už název napovídá, tak je okurkový...a okurkově i voní, stejně tak i kondicioner :). Šampon jsem dostala k minulým vánocům a kondicionér jsem si koupila v Sephoře.

Teď už k samotným přípravkům. Šampon dostatečně pění, což musím říct, že je super, protože hodně přírodních/bio šamponů moc nepění a mě pak přijde, že mi dostatečně neumyjí vlasy (možná, ale jen subjektivní pocit). Kondicionér konečky vlasů pěkně uhladí. Přiznám se však, že mi přijde, že kondicionéry fungují vesměs stejně.

Tím se dostávám k tomu, že po umytí jsou vlasy krásně čisté a po vyfoukání i hebké na dotek. Největší plus, ale vidím v tom, že vlasy po této dvojce nejsou těžké a nemastí se tolik. Mám dlouhé, husté vlasy, takže se mi někdy stává, že mi šampony dělají "těžké" vlasy a pak s nimi nic nesvedu :(.... A ještě zpátky k mastnotě. Vypozorovala jsem, že když si umyji vlasy jiným šamponem např. L'orealem, tak už druhý den jsou docela mastné, takže hned používám suchý šampon. Po dvojce od Yes to  takový problém nemám a suchý šampon použiji, až třetí den, takže vlasy déle vydrží do dalšího umytí. Říkala jsem si, jestli to není silikonem, co obsahuje můj zmiňovaný šampon od L´orealu. Čili to budu více pozorovat a chci vyzkoušet i další šampony, které jsou bez silikonu, abych věděla zdali je to pravda. Každopádně kdyby vás více zajímala problematika šamponů a silikonů či SLS, tak se jukněte na blog ke Káje z Plum foolery, která o tom psala hezký článek klik.



 Složení šamponu
a složení kondicionéru

Yes to má ještě dva další šampony a to mrkvový a borůvkový. Jinak tato značka nabízí i péči o obličej, tělo a i balzámy na rty, které mě teda velmi lákají, takže doufám, že na ně někdy narazím :)

Máte zkušenosti s touto značkou? A jestli ano, tak co jste od ni vyzkoušeli? :))


Žádné komentáře:

Okomentovat