pátek 23. května 2014

Letní kolekce Estée Lauder

Krásný páteční večer,

dneska bych vám ráda ukázala letní novinky od Estée Lauder. Tato značka patří k mým nejoblíbenějším, už takových dobrých 6 let. Takže jsem vždycky zvědavá jaké limitky si pro nás přichystá :)

Do schránky mi dorazila pozvánka na VIP dny s Estée Lauder od Sephory, během dní je 25 % sleva na tuto značku a k nákupu nad 1 790,- Kč řasenka Sumptuous Extreme v plné velikosti zdarma. A dny se konají v Praze 24.5 v Letňanech a 28.5. v Atrium Flora a to od 11:00 - 20:00hod. (bližší informace najdete na FB Sephory ;))


A teď k samotné kolekci. Jako vždy v ní najdete limitovanou paletku očních stínů. Letos je to paletka s 8 stíny a to 5 stínu nude a 3 v metalických barvách.

Cena je 1 720,- Kč

Dále obsahuje oblíbené pastelky na rty ve 2 odstínech



Tady se musím pozastavit u ceny. Na letáčku je totiž napsána cena 810,- Kč což ok do doby než se podíváte na americké stránky Estée Lauder, kde stojí $24...Vím, že je u nás vše dražší, ale že až o tolik :/...No nic jdeme dál...

Další je tvářenka v limitovaném odstínu


a  v kolekci jsou pak také 3 nové odstíny laků na nehty, které můžete vidět nahoře na obrázku.

Za mě musím říct, že se mi mnohem více líbila kolekce z minulého léta, hlavně krásná paletka stínů a rozjasňovač a ta letošní mě moc nenadchla :( 

A jak se líbí vám? Máte v plánu využít akce a něco pěkného si zakoupit? :))




1 komentář:

  1. Koupila jsem si při akci paletku. Už jsem ji očumovala ve Vídni s tím, že ji nepotřebuju, protože mám spoustu nude....no ale vzhledem k mé 17ti leté závislosti na EL jsem ji teda v Sephoře koupila a je famózní! Zbytek letní LE nic pro mě.

    OdpovědětVymazat