středa 2. července 2014

Péče od Estée Lauder

Ahoj všichni,

po delší odmlce, která byla způsobena zkouškovým a státnicemi se s vámi chci podělit o přípravky, které se starají o moji každodenní péči. Jak již jsem zmiňovala v předešlém článku, tak mám velmi ráda kosmetickou značku Estée Lauder. Takže jsem musela vyzkoušet i nějaké ty přípravky, které mají pečovat o pleť.


Zvolila jsem modrou řadu, která je vhodná na normální / smíšenou pleť. Začnu krémem DayWear Advanced Multi - Protection Anti - Oxidant. Tento krém s antioxidanty, má pomáhat a omezovat vzniku prvních známek stárnutí a pleť má po něm být hebká a vypadat svěžejší. Za mě musím říct, že je to zatím můj nejlepší krém, který jsem kdy vyzkoušela. Po žádném krému jsem neměla takhle hebkou pleť ( je pravda, že jsem zkoušela zatím jen krémy z lékáren, poté Payot a další značky, které používají kosmetičky. S drogerkovými krémy moc kamarádka nejsem, jelikož mi nikdy žádný nevyhovoval ). Navíc mám opravdu pocit, že se mi po něm zlepšila i pleť, co se pupínků týče. Krém mi moc příjemně voní, takovou lehce okurkovou vůní a má SPF 15. Velmi se mi taky líbí konzistence krému, která není ani moc hutná a ani úplně lehká jako třeba fluid, ale prostě tak akorát :D nevím moc jak bych ji popsala :). Jedině, kdy mě lehce zklamal, tak to bylo v zimě, kdy mám pleť sušší a musela jsem ho střídat s výživnější krémem od Biodermy.  Ale existuje i druhá verze tohoto krému, která je určena pro suchou pleť. Tu si asi pořídím příště, až mi dojde tento.

Chtěla jsem vám ještě vychválit čisticí pěnu a tonikum. Jenže Estée Lauder inovovala péči a i obaly. Takže krém má lehce odlišný nový obal a to samé čisticí pěny a krémy. Tonikum bylo dříve modré, které můžete vidět na fotce + růžové - to bylo na suchou pleť. Nyní je tonikum pouze jedno a má být univerzální, čili na suchou i smíšenou pleť. Z tohoto důvodu se nebudu dál rozepisovat o čisticích přípravcích. Nicméně jsem byla se starými velmi spokojená :) Obecně však musím říci, že chválu na péči od Estée Lauder slýchávám často a to i na jejich séra. Ty jsem zkoušela zatím pouze ze vzorečků, takže to nemohu posoudit.

Jediným minusem je u nás určitě cena. Myslím, že krém stojí okolo 1.500,- Kč a tonikum + čisticí krém okolo 800,- Kč. Což uznávám, že zrovna není nejlevnější, ale v zahraničí se dají sehnat levněji. Takže jestli uvažujete o koupi a v létě se chystáte někam na dovolenou, tak se tam určitě na ně mrkněte nebo i na letišti by se daly produkty pořídit levněji. Já je kupovala v USA, kde teda krém vyšel na nějakých 48 USD a tonikum s čisticím krémem plus mínus 20 USD.


Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli jste také zkoušely péči od Estée Lauder a zdali jste byly spokojené :)

Žádné komentáře:

Okomentovat