úterý 29. července 2014

Marianne a dárky od Dermacol

Ahoj,
dnes mám pro vás rychlý tip na časopis Marianne ve kterým najdete pěkné dárky od Dermacolu a velkou tašku na zářijové Dny Marianne :). Dárečky jsou různé, všimla jsem si make-upů, řasenek nebo pěnových očních stínů, které jsem si vybrala. Jednou už jsem tyto stíny měla, ale je to už dlouhá doba, odstínově se mi taky líbily, takže volba ve výběru byla jasná :)

V časopise jsou vždy 2 oční stíny. Já mám odstín 10 - zlatý a 13 - růžový.





Zatím mohu jen říct, že stíny se moc hezky nanášejí a celkově se mi zatím líbí. Více bude, až po řádném vyzkoušení ;)
A jen takový malý dodatek. Nejsem si jistá jestli jsou všude dárky od Dermacolu, páč v Pardubicích jsem viděla i dárky od Yves Rocher a byly bez červené tašky na Marianne dny. Zatímco v Praze jsem narážela jen na ten Dermacol.


3 komentáře:

  1. Krásné stíny

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma časopis s řasenkou od Dermacolu. V Olomouci měli ještě s leskem od Yves Rocher a sprchovým gelem od l'occitane.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat