neděle 3. srpna 2014

Korektor od Inglotu

Krásnou pozdní neděli,

dnes mám pro vás malou recenzi na korektor od Inglotu. Dlouho jsem hledala korektor, který by nejenom barevně seděl, ale opravdu zakryl pupínky a hlavně vydržel. Klasické korektory v tyčince mi často nevyhovovaly, páč mi přišlo, že korektor na pupínku udělal takovou vrstvičku a víc na něj spíše upozornil než zakryl. No a jelikož jsem chtěla vyzkoušet něco od Inglotu a zrovna jsem potřebovala ten korektor, tak jsem se vydala pro něj tam. Slečna prodavačka mi poradila tento tekutý korektor.





Měla jsem trochu problém s výběrem odstínu, ale nakonec jsme vybrali odstín 26, který mi sedí a jeho krycí schopnosti jsou úžasné. Trošku nanesu na pupínek, poťupkám a je ztracen :). Hlavně nedělá ty nepěkné nánosy jako mi dělaly tyčinkovité ( zkoušela jsem různé značky ) a další bonus je jeho výdrž. Jiné korektory jsem musela nosit u sebe a přes den je znovu nanášet, ale tento perfektně drží a musím říct, že ho nanesu ráno a večer tam stále je a maskuje ;).

V tubičce je 10 ml produktu a myslím, že mi minimálně rok vydrží. To je, ale u každého velmi individuální...
Líbí se mi také jeho balení. Na prst si vymáčknu jen tolik přípravku kolik potřebuji, takže nedochází k plýtvání produktu.

Za mě je tento korektor opravdu nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela a myslím, že už ani žádný jiný zkoušet nepotřebuji, protože tento od Inglotu splňuje vše, co od korektoru požaduji :). Zároveň mě láká vyzkoušet i další produkty od této značky. Navíc jsem se dozvěděla, že kosmetika Inglot je bez parabenů :)

Máte nějaký tip, co Vám osobně nejvíce od Inglotu vyhovuje a doporučili byste vyzkoušet? ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat