pondělí 7. července 2014

The Body Shop a slevy

Krásné pondělí,

slevy jsou stále v plném proudu, tak mám pro vás několik tipů z mého oblíbeného obchodu The Body shop. Já osobně mám z něho nejraději tělová másla, který nabízejí v široké škále vůní a druhů. Pak také jejich tělová mléka  a sprchové gely. Jediné, co se mi moc nelíbí jsou jejich plné ceny, takže tam poslední dobou nakupuji jen, když je nějaká akce či sleva, jako právě teď :)

Takže co můžete pořídit výhodněji? Například ty jejich úžasná tělová másla! Ne teda všechny, ale ve slevě je třeba papája, mandle a malina a to i sprchové gely ve stejných vůní. Pak také tělová mléka, ale to jsem viděla jen malinové a broskvové. Vybrané tělové spreje. Citronový olej a citronová řada proti celulitidě.

Tělové máslo - papája ( 199,- Kč, jinak běžná cena 399,-Kč )
 Tělové mléko - broskev ( 139,- Kč, běžná cena 279,-Kč )

Složení tělového másla

Složení tělového mléka

Menší poznámka: Pokud se zajímáte o složení výrobků, je potřeba vždy kontrolovat každý druh zvlášť. Někdy se mi totiž stalo, že jsem v některých zahlédla i parabeny, ale je to už delší dobu, tak nevím, jestli to Body shop vylepšil či jestli je to opravdu jen záležitost každé řady :)


Citronový olej a peeling ( 199,- Kč a 159,.Kč, původně olej asi 299,- a peeling 459,- Kč )

Tak to byly mé úlovky, ale ještě přemýšlím, že se tam vrátím pro mandlové máslo, abych byla trošku zásobovaná ;)...Jinak ve slevě bude určitě více věcí. Píši jen to, co mě zaujalo a čeho jsem si všimla ;)) Jinak Body Shop zavedl i věrnostní kartičky. Na ně pak sbíráte razítka ve třech úrovní. Každá úroveň má 4 razítka a když je nasbíráte, tak dostanete dárečky jako sprchový gel, tělové mléko či máslo.

Také máte rádi The Body Shop a jaké výrobky máte nejraději?

1 komentář: