sobota 10. května 2014

Tělové mléko Mixa

Krásnou sobotu všem,

dnes bych se s vámi podělila o moje nejoblíbenější tělové mléko. Tělová mléka používám pravidelně po každé koupeli, takže už jsem jich vyzkoušela opravdu hodně. Většinou mám rozdělané tak 2 - 3 a podle nálady se jimi mažu. Tělové mléko od Mixy jsem si pořídila, protože jsem chtěla něco vyzkoušet od této značky a tělové mléko mě lákalo nejvíce. Sáhla jsem potom bez parabenů na suchou a citlivou pleť.



Mléko má velmi jemnou vůní. Je to taková ta jemná neutrální vůně, nevím jak ji moc popsat :). Nicméně já mám tyhle nevýrazné vůně ráda. Občas použiji i nějaké ovocné/květinové mléko, ale to nemusím používat každý den. Co se týče konzistence, tak ta je velmi příjemná, není to úplně lehká textura jako mají např. mléka od Sephory, ale ani ne hutná, ale prostě taková akorát (alespoň pro mě) :). Mlíčko se hezky nanáší a výhoda je, že se celkem brzy po nanesení můžete obléct a nezamastíte si oblečení. Co se týče výživy a hydratace, tak je opravdu skvěla, pokožku mám po něm pěkně hebkou po celý den.

Složení mléka

Velmi praktické je i balení. Oceňuji pumpičku a také velikost 400ml.

Já k mléku nemám žádnou výtku a určitě si ho budu kupovat znovu a znovu, dokud teda nenarazím na nějaké lepší ;)

Jinak mě láká od této značky vyzkoušet i další produkty např. krém na ruce nebo i nějakou péči. V šuplíku mám od Mixy ještě micelární vodu, kterou jsem ještě nevyzkoušela, páč mám teď otevřené 3 jiné..

Doporučili byste nějaké další produkty od této značky? :))


2 komentáře:

  1. Já jsem si dneska koupila pleťovou vodu tak jsem zvědavá no :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi dej pak určitě vědět, až ji vyzkoušíš, jaký z ní máš dojmy :))

      Vymazat