středa 30. dubna 2014

Nivea Tělové mléko do sprchy

Krásné středeční odpoledne,

Určitě jste už všechny slyšely o tělovém mléku do sprchy se kterým přišla Nivea. Nejdříve byly jen dvě jeho verze a ty byly teď rozšířené o další 3. A to o medové, které je určeno pro normální až suchou pokožku, stejně jako mléko s kakaovým máslem. A třetí mléko je obohaceno o bambucké máslo, které je určeno pro suchou pokožku.

Mě teda dlouho tento druh mlék nechával chladnou. Respektive jsem nevěřila, jak může mít mléko do sprchy, které spláchnu stejný účinek jako klasické mléko?

Ty nové vůně, mi ale nedaly, takže jsem si jedno takové zakoupila a to s kakaovým máslem. Při přivonění nijak výrazně nevoní, až jsem si říkala, kde to kakao je. To se však při nanášení změní a vůně se krásně rozvine. Je příjemně jemná a to mi zcela vyhovuje. Nemám totiž ráda tělová mléka s výraznou vůní např. ananasový, pina colady atd.




A teď efekt. Když se mlékem namažu a pak ho oplachuji, tak se na těle vytvoří jakýsi film, po kterém je pokožka krásně jemná. Já jsem poprvé měla pořád pocit, že ten film musím pořádně opláchnout, což nevím proč :D. No ještě že to nešlo, protože díky tomu je pokožka krásně hebká.


Velmi si cením toho, že výrobek neobsahuje parabeny. Vždy než si koupím nějakou pečující kosmetiku jako např. tělová mléka, krémy na ruce atd. se dívám na složení, jestli výrobek neobsahuje parabeny a když jo, tak ho nekupuji. Možná je to zbytečná panika, ale říkám si, že jestli je tu předpoklad, že je to škodlivý, tak proč to kupovat, když se na trhu, už nachází celkem hodně výrobků, které parabeny neobsahují.

Takže závěrem je, že toto mléko opravdu nahradí to klasické a jako bonus nemusíte čekat, až vám zaschne, abyste se mohly obléknout. Což je plus pokud pospícháte. Na druhou stranu já mám mazání se s klasickým mlékem spojené s nějakým odpočinkovým rituálem a nevadí mi si počkat než se mléko vstřebá, pokud teda nejsem ve spěchu.

Vyzkoušely jste, už tělové mléko do sprchy? :)

2 komentáře:

  1. Ja som skúšala všetky a musím povedať, že si si vybrala najlepšie:) Toto kakaové je totiž najviac hydratačné a pokožka po ňom ostáva najviac vyživená;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to si mě velmi potěšila, páč jsem ještě váhala nad medovým :))

      Vymazat