pondělí 28. dubna 2014

Diorskin Nude Tan aneb nejkrásnější rozjasňující pudr

Krásný nedělní večer,

doufám, že jste prožili krásný slunečný víkend, tak jako já. Dnes jsem se rozhodla vám ukázat nový rozjasňující pudr z jarní kolekce Dior 2014. Tento pudr je už nádherný jenom svým balením. Pudřenka je typicky diorovsky prošívaného vzhledu a v balení je i štěteček Kabuki.




Rozjasňovač je zlatavý a po nanesení je opravdu na tváři vidět. Což u některých rozjasňovačů není. Já např. ještě váhala mezi Guerlainem a jeho Meteorites, ale mě osobně neudělaly kuličky, tak pěkné rozjasnění jako právě Dior.

Někdo by si možná řekl, že jeho zlatavý odstín bude více slušet tmavší pleti, ale já mám velmi světlou pleť a vypadá na ní moc hezky. Rozjasňovač nanáším, až na závěr líčení, je to taková třešnička na dortu, která ho posune na další level. Krásně vypadá s tzv. nude líčením a je lepší ho používat s klasickou pudrovou tvářenkou, protože s mastnýma by nemusel dělat dobrotu. Kor jestli máte mastnější pleť, která má tendence se lesknout. Pudr vůbec nepráší a k nanášení používám přiložený štěteček Kabuki a musím říct, že se s ním pracuje velmi hezky.


V balení se pod pudrem schovávalo i semišové pouzdo. 


Jediná škoda je, že do pouzdra se nevejde štěteček. Nerada totiž nosím štětce jen v kosmetické taštičce volně s dalšími produkty a to ze dvou důvodů. Za prvé se mi ze štětců vždy ušpiní kosmetická taštička a za druhé mi to prostě přijde nehygienické. Takže bych snad příště raději více uvítala pouzdro na štěteček než na samotný pudr. I když pudr v pouzdře vypadá samozřejmě ještě více luxusněji. 

Tak to je ode mě dnes vše. A co vy, používáte rozjasňující pudry a jestli jo, tak jaký máte nejraději? :))



Žádné komentáře:

Okomentovat