pátek 25. dubna 2014

They're Real vs. False Lash Wings

Krásný večer dámy,

jako svoji první porovnávací recenzi jsem se rozhodla napsat na "profláknutou" řasenku They're Real od Benefitu vs. False Lash Wings od L'orealu.



Vyzkoušela jsem mnoho řasenek a to v různé cenové kategorii, ale žádná mě nenadchla tak, abych si ji příště chtěla koupit znovu. Do té doby než jsem vyzkoušela výše zmiňovanou řasenku od L'orealu. Tato řasenka slibuje neuvěřitelné husté a prodloužené řasy a efekt umělých řas. Mě k její koupi přiměl zajímavě tvarovaný kartáček. Ten je plastový a je posetý malinkatými štětinkami a na konci kartáčku z jedné strany jsou pak štětinky prodloužené. Tento speciální kartáček má usnadňovat aplikaci řasenky a má zachytit i ty nejkratší řasy. S kartáčkem se mi velmi hezky pracuje, líbí se mi hlavně jeho zakončení, díky kterému si hezky namaluji řasy i u vnějšího koutku oka. Je to první řasenka, která mi řasy opravdu prodlouží. Jelikož mám jemné a nevýrazné řasy, tak na konečky řas nanesu klidně i 4-5 vrstev. Řasenka mi drží celý den, nerozmazává se a po otevření se mi s ní ihned hezky pracovalo a nemusela jsem čekat, až ji "rozmaluji".





A teď přichází na řadu řasenka They're Real od Benefitu. Od této řasenky jsem měla velké očekávání, jelikož se o ní mluví v superlativech. Kamarádky lákají, kupují už třetí balení....A když měly v Sephoře týden Bestsellerů, kde tato řasenka byla za zvýhodněnou cenu, tak byla první v košíku.

Řasenka má opravdu hezké balení jako většina produktů této značky a výrobci nám na něm slibují dramatické prodloužení a zhuštění řas, natočení...Toto vše nám má vykouzlit speciálně designovaný kartáček. Jak vidíme na fotce, na špičce kartáčku je taková kulička na které jsou štětinky a ty nám mají namalovat i zákoutí řas.





Tak toto jsou sliby...Realita? Já osobně byla řasenkou zklamaná. Možná je to tím, že jsem od ní čekala velké věci. Chvilku mi trvalo než jsem řasenku "rozmalovala" a začala s ní dosahovat lepších výsledků. Při aplikaci řasenka rychle zaschne, takže ji pak odličovací tyčinku zle dostávám pryč ( ano jsem nešikovná a netrpělivá a občas se mi řasenka obtiskne, když si hned maluji spodní řasy). Což by bylo odpustitelné, kdyby mi pak řasenka na řasách vydržela celý den a nerozmazávala se či se nedrolila. Toto je pro mě velké mínus od řasenky, která je ve vyšší cenové kategorii.  Když si opět kartáčkem nanesu více vrstev, tak dosahuji podobného konečného efektu jako s řasenkou od L´orealu.

Takže závěr...pro někoho má řasenka They're Real  určitě neuvěřitelné účinky a je s ni maximálně spokojen, ale mě nijak neoslovila a raději se příště vrátím ke své oblíbená řasence od L'orealu False Lash Wings, kterou dosahuji stejného efektu, a navíc se mi nerozmazává. Co se týče kartáčku, tak mě osobně se lépe pracuje s L'orealkou. U Benefitu chválím na konci kartáčku kuličku, se kterou se dobře malují konečky řas a řasy se tak pěkně prodlouží.Tak a teď cena. L'orealka se v drogerii dá sehnat v akci okolo 280,- Kč, zatímco řasenka od Benefitu stojí přes 700,- Kč, já ji kupovala v rámci slev v týdnu bestsellerů za 490,-Kč.

 A co vy, vyzkoušely jste některou z uvedených řasenek? a jestli ano, tak jaký máte názor? :))


Žádné komentáře:

Okomentovat